Преминете към основното съдържание

Поддръжка

Процес на подаване и обработка на сигнал

1. Изпращане на сигнал от собственик

Всеки регистриран собственик има възможност да подава сигнали, като това става след вход в системата, чрез бутон 'Сигнал за нередност' в раздел 'Комплекс' на съответния имот.

Подаване на сигнал

2. Обработка на сигнал от мениджър

2.1. Уведомление за сигнал

При подаден сигнал всеки мениджър на комплекс получава уведомление и може да прегледа сигнала:

Уведомление за сигнал

2.2. Обработка на сигнал

2.2.1. Избор на вид работа

Мениджърът може да прегледа сигнала и да избере видa работа от полето 'Вид услуга. По подразбиране услугата е с вид 'Друга услуга'.

Избор на вид работа

2.2.2. Избор на изпълнител

Мениджърът може да прегледа сигнала и да избере доставчик (изпълнител), който да обработи сигнала. Изпълнителят може да бъде избран директно, когато има партньори (подизпълнители), които предоставят вида работа, който е необходим за обработката на сигнала. Когато няма такива, мениджърът може да покани потенциални изпълнители от маркетплейса.

Избор на изпълнител

2.2.3. Уведомление за започната работа

След като е избран изпълнител, собственикът получава уведомление, че работата по сигнала е започнала.

Уведомление за започната работа

2.2.4. Уведомление към собственика

За да уведомите собственика за нещо важно относно сигнала, променете съдържанието на поле 'Коментар' и натиснете бутона 'Запази'. Собственикът ще получи уведомление, което съдържа току-що променения коментар.

2.3 Приключване на сигнал

2.3.1 Оценка на работата

След приключване на работата, мениджърът оценява резултата, като дава отзив за изпълнителя. Изпращането на отзива автоматично отбелязва заявката като завършена.

Оценка на работата

2.3.2. Уведомление за приключена работа

След като мениджърът оцени работата, собственикът получава уведомление, че работата по сигнала е приключила.

Уведомление за приключена работа