Добавяне на разход
Добавянето на разход е основна функция на платформата. Можете да добавите разход на няколко нива:
Разход на ниво имот
За да добавите разход на имот отивате на съответния Имот
➜ Управление
➜ + Разход
Добавянето на разход на ниво имот е малко по-различно от това за единица и сграда. Тук имате възможност да отбележите като разплатен разхода и да изтеглите разписка още в момента на добавянето на разхода, както и да посочите валута, ако имате допълнителни валути, различни от основната. Можете да добавите и изображение (напр. снимка на касова бележка). Ако желаете да отбележите разхода като разплатен, поставете отметка на разплати
. Веднага ще се появят опциите за разплащане: дата на плащане
, платено от наличност
и изтегли разписка
(при поставяне на отметка след добавяне на разхода автоматично ще се изтегли разписка в pdf формат).