Skip to main content

Добавяне на разход

Добавянето на разход е основна функция на платформата. Можете да добавите разход на няколко нива:

Разход на ниво имот

За да добавите разход на имот отивате на съответния ИмотУправление+ Разход

Добавянето на разход на ниво имот е малко по-различно от това за единица и сграда. Тук имате възможност да отбележите като разплатен разхода и да изтеглите разписка още в момента на добавянето на разхода, както и да посочите валута, ако имате допълнителни валути, различни от основната. Можете да добавите и изображение (напр. снимка на касова бележка). Ако желаете да отбележите разхода като разплатен, поставете отметка на разплати . Веднага ще се появят опциите за разплащане: дата на плащане, платено от наличност и изтегли разписка (при поставяне на отметка след добавяне на разхода автоматично ще се изтегли разписка в pdf формат).